ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ОСВІТУ"
від 05.09.2017
Стаття 30.Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
- статут закладу освіти;
-ліцензії на провадження освітньої діяльності;
- структура та органи управління закладу освіти;
- кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
- освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
- територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його
засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
-ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
- мова (мови) освітнього процесу;
- наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
- матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
- результати моніторингу якості освіти;
- річний звіт про діяльність закладу освіти;
- правила прийому до закладу освіти;
- умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
- перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
- інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

СТАТУТ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

/Files/images/СТАТУТ ЗДО.jpg

ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/РОЗПОРЯДЖЕННЯ ЛІЦЕНЗІЯ.jpg

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

/Files/images/1712561898056.jpg

Закон України «Про освіту»

Стаття 24.Управління закладом освіти

  1. Система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами.
  2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
  • засновник (засновники);
  • керівник закладу освіти;
  • колегіальний орган управління закладу освіти;
  • колегіальний орган громадського самоврядування;
  • інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Закон України «Про дошкільну освіту»

Стаття 20.Управління та громадське самоврядування закладу дошкільної освіти

  1. Керівництво закладом дошкільної освіти здійснює його директор.
  2. Колегіальним постійно діючим органом управління закладом дошкільної освіти є педагогічна рада, повноваження якої визначаються установчими документами цього закладу. Педагогічна рада створюється в усіх закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників.
  3. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
  4. На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об’єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.
  5. Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його директор. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:

  • схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
  • визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
  • затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
  • розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
  • визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
  • розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.
Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
У закладі дошкільної освіти можуть діяти:
  • органи самоврядування працівників закладу освіти;
  • органи батьківського самоврядування;
  • інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу дошкільної освіти.

Загальні збори (конференція) заслуховують звіти керівника закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти.

{Стаття 20 в редакції Закону№ 2145-VIII від 05.09.2017}

КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

/Files/images/паспорт2 004.jpg

/Files/images/паспорт2 005.jpg

/Files/images/паспорт2 006.jpg

ТЕРИТОРІЯ ОСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

/Files/images/ЗАКРІПЛЕННЯ ТЕРИТОРІЇ 2024.jpg

/Files/images/ЗАКРІПЛЕННЯ ТЕРИТОРІЇ 2024 001.jpg

ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Мережа Комунального закладу «Сахновщинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2»

на 2023/2024 навчальний рік

Група Кількість дітей Всього дітей
Група раннього віку (від 1 до 2 років) 17 108
Група раннього віку (від 2 до 3 років) 20
Група молодшого дошкільного віку (від 3 до 4 років) 24
Середня група (від 4 до 5 років) 15
Старша група (від 5 до 6 (7) років) № 1 16
Старша група (від 5 до 6 (7) років) № 2 16

МОВА (МОВИ) ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Згідно із ст. 7 Закону України "Про освіту" та ст. 21 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" освітній процес в закладі дошкільної освіти здійснюється державної мовою.

Правовий статус української мови сьогодні визначає Конституція України, прийнята Верховною Радою 28 червня 1996 року. У статті 10 Конституції записано: «Державною мовою в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. B Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом». Мовні відносини в Україні регулює також ст. 21 Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Українська мова є мовою повсякденного спілкування усіх учасників освітнього процесу – вихованців, педагогів, батьків.

Українською мовою проводяться засідання педагогічної ради, ради закладу, семінари, наради, збори колективу, друкуються тексти оголошень, інформація на стенди. Документація ведеться згідно з Інструкцією з діловодства у дошкільних навчальних закладах. Нормативно-правова документація упорядкована у відповідності до вимог.

У дошкільному закладі оформлені куточки державної символіки, української казки. В кожній віковій групі оформлені осередки – етнографічні (народознавчі), художньо – мовленнєвої, театралізованої та музичної діяльності, що містять українську художню літературу для дітей, добірки українських казок, предметів ужитку, зразків народно – прикладного мистецтва, пісень, музичних творів, елементи на

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Перелік програм,
інваріантної складової робочого навчального плану,за якими здійснюється освітній процес

у КЗ «Сахновщинський ЗДО № 2»

у 2023/2024 навчальному році

з/п Назва програми Автор Тип програми Видання Період дошкільного віку Ким та коли затверджена
Освітні програми
1. «Дитина» Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. Науковий керівник Огнев`юк В. О. Комплексна Університет ім. Бориса Грінченка Молодший-старший Лист МОН від 23.07.2020 № 1/11-4960

Перелік парціальних програм
щодо реалізації варіативної складової

робочого навчального плану
КЗ «Сахновщинський ЗДО № 2»

у 2023/2024 навчальному році

Парціальні програми
"Про себе треба знати, про себе треба дбати" Парціальна програма з основ безпеки життєдіяльності длч дітей дошкільного віку автор: Лохвицька Л.В. укр. Мандрівець, 2018 Лист ІМЗО від 04.12.2018.№ 22.1/12-Г-1049
Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.